lauantai 25. huhtikuuta 2009

Pikkulöytöjä.

Huomaa että on tulossa vanhaksi kun lukee into pinkeenä MeNaisia. Kolmekymmenta on edessä kolmen vuoden päästä, joten MN on toki tullut otettua lukemistoon. No oli miten oli, siellä on aina kivoja pikku osioita muodista ja vaatteista, joten viikottain mä mietin mitä sieltä kelpuuttaisin vaatevarastooni.

Mä en vaan jotenkin pääse liivin makuun, en osaa siis käyttää niitä. Mulla on paljettiliivi jajajaja... pari muuta. Mutkö mä en osaaaaaaa! Nää on kuitenkin hienoja, miten ja missä, I don't know.
Tosi omaperäistä, mutta mä tahtoisin nahkatakin. Millasen, sitä en tiedä. Lisäksi se teettää han kaluuksia, että mun on vaikea sijoittaa rahaa johonkin kalliiseen. Seuraava on hieno, hippasen kallis tosin. Mutta haaveiluja varten nää kuvatkin tähän on lätkästy.
Mä en itseasiassa tiiä onko mun reiät mennyt jo umpeen. Oon niin kova käyttämään klipsikorvakoruja. Jos ei, niin nää renkaathan on ihana, söpöt ja suloiset.

0 kommenttia: