tiistai 21. huhtikuuta 2009

Sunny tuesday.

Töitten jälkeen ajattelin lähteä väsyneenä Pirkalaan Veskaan. Haaveissa siinsivät ihanat seepra ja pantterikuosit. Pienen pieni vastaisku oli se, että mulla ei ole rahaa. Tiesin siis että tyytyminen olisi alelumppuihin. Mutta siitähän blogon nimikin tulee. Mä ostan melkein ainoastaan alesta tai kirppikseltä. Mä en raaski sijoittaa kolmeakymppiä Hennes & Mauritzin hommeleihin. Et nou tänks vaan.Ulkovermeet. Mä taidan kyllä olla rakastunut tohon takkiin, vaikka sillon kun tuli niin epäilin sitä ja melkein lähti palautukseen.
Pilottilasit ostin miestenosastolta ja maksoi vaan 2 euroa. Kyllä, toiset arskat jo tänä keväälle.


Takki, 9 euroa. Mulla ei oikeasti ole tarpeeksi takkeja keväälle.
Toppi/mekko. Aika ihana ja sulonen. Kesälle. Nam. Yllätys yllätys, en ajatellu tota paitaa sinne alle.

0 kommenttia: