maanantai 20. huhtikuuta 2009

Paljetit.

Tuhlauksen Tyyliä metsästämässä blogia lukiessa iskee monesti ihailuun varjostettu kateus. Nainen on löytänyt itsensä ja paljetit. Ne paljetit, paljetit. Ah. Mä tein äsken jotain varmasti maailman tyhmintä ja tilasin eBaystä paljetti leggarit. Mitä hittoa, missä mä niitä käytän? Voin ehkä syyttää kaikesta krapulaa joka on iskenyt kun sata vasaraa. Poimin eBaysta muitakin paljetti-ihanuuksia. Voinks mä saada ne kaikki?

Varsinkin nyt blogia hiljaisuudessa kirjoittaessani on tullut fiilis, että miksi mä edes tahdoin alkaa tätä väsäämään. En jaksa meikata jokapäivä ja mun asut ovat usein tosi tavallisia. Ei pelkkä GT tee tyyliä, pitäs olla rrrrohkeutta paljon enemmän kun mulla nyt sitten onkaan. Rohkeus sisältää myös paljetit arkikäytössä. Mulla on ollut pari muutakin blogikokelua ja joo, niitä oli kyllä kiva lukea. Eli siis ihan itselle sitten vaikka vaan.

1 kommenttia:

Tuhlaus kirjoitti...

mulla on kans ebaystä hankitut paljettilegagrit ja täytyy sanoa, että kyttämättä on jäänyt. en kestä sitä rahinaa ja poksahtelua kävellessä. kuten joskus blogissakin sanoin, ne passaa sisäreisiläskittömälle länkisäärelle. ;D