maanantai 11. toukokuuta 2009

H&M syys.

Joo, mä oon kanssa syksyssä. Hetken. Sit sukellan takaisin orastavaan kesään. Kymmenen minuuttia syksylle ja kesä. Ei paha. Henkkamaukan syyskuvasto siis suvaitsi saapua luokseni ja yllätys yllätys, siinä olikin tällä kertaa kaikenmoista mukavaa. Musta tuntuu että usein oon vaan pläränyt lehtisen läpi ja kiitos. Siinä. Mutta nyt jotkut kohteet olivat oikein mieluisia.


Oli paljetteja, oli vähän (itseasiassa liian vähän) leopardia (eikä yhtään seepraa), oli pitkiä paitoja, vähän kimalletta, tekoturkista (jota en aio ostaa, tosi ekologista...) ja oli vetoketjuja. Violettia, jonka olen löytänyt liian myöhään ja harmaata, johon alan lämmetä uudelleen. Viime syksy oli meni harmaata inhotessa johtuen yliannostuksesta, mutta nyt mä luulen, että kahden vuoden ero ko. väristä on tehnyt hyvää.


Oli pakko poimia kuvastosta ne suurimmat tykkäyksen kohteet. Varsinkin noista vetoketjullisista kengistä sen verran, että omistan ne mustana. Mutta ne on oikeesti todella mukavat jalassa ja sopivat moneen menoon, niin joko A) tilaan ne nyt vihreineä tai B) tilaan ne sekä vihreinä että mustina.


0 kommenttia: