sunnuntai 10. toukokuuta 2009

Vähän hämää.

Mä olen monesti katellut näitä Converseja Halensilla. Enkä vaan tiedä mitä tehdä. No. Tuskin tilaan niitä kun jo niin monesti oon ollut melkein tilaamassa, mutta sitten viimehetkellä tyhjentänyt ostoskorin. Jos toi valkonen kuminen raja tuolla pohjassa ei vaan ois noin paksu ja.. hmmm.. kova, niin mä luulen, että kengät ois ollut mun jalassa jo monesti. Samoin vähän ajattelen, että varpaitten päälläkään ei tarvitsisi olla mitään kumilärpäkettä. Paljetteja vaan. Silti, kaikesta huolimatta, jokin näissä iskee. Ehkä ne on vaan ne paljetit. Hintakin on ihan suolanen, 84,90. Hui.

2 kommenttia:

MissM kirjoitti...

Kannatta tsekata sun rakastama ebay...siellä on ¨paljetti converseja edulllisemmin ja useimmissa väreissä.Sä sait vähän mutkin innostuun :)

Elina kirjoitti...

Aaaaai. En ookaaan ikinä ettiny sieltä paljetticonvereja, vaikka siis kaikkea muuta paljettista onkin tullu haettua.