torstai 23. heinäkuuta 2009

Ai moi.

Minä ja pastellit, nou vei. Liian haileeta, liian ei-mitään. Mä oon aika hyvin löytänyt tyylini. Tiedän mistä tykkään, toki harhaostoksia tulee. Joskus tuntuu että liaaksikin. Mutta kuitenkin, pastellit ei oo oikein koskaan sytyttänyt mua. Joillekin ne sopii loistavasti. Kateellisena katselen, että miten toi voi taaaas näyttää tolta. Ja sillä on pastellia päällä. Anbiliivible. No, en mä tiedä meneekö se noinkaan. Ehkä pastellit saa vaan mut tuntemaan itseni liian tytöksi, ja mä ajattelen, että mä en ole tarpeeksi naisellinen pastelleihin? Jos olisin 15 kiloa laihempi, niin oliskohan pastellit sitten mun päällä hyväksyttävämpiä? Omasta mielestäni siis.

No mutta, katsotaanhan tämä kuva.

Aika imelänhempeää liilaa, vai mitä. Joo, en usko itsekään. Siinon hei pitsiäkin. KappAhlista tuli tänään tekstiviesti, että kaikki loput aletuotteet -50%. No mähän tietenkin töiden jälkeen sinne suunapäänä. Pari kivaa juttua löytyi ja nappasin ihan extempore vaan ton mekko/tunikan. Ja mää pidän siitä. Musta tuntuu että tästä tulee mun yksi lempilörpäkkeeni. Kivaa.

Ne VintageStoriesin pitsihansikkaat jäi kaivelemaan, ehkä haen ne huomenna.



0 kommenttia: