sunnuntai 26. heinäkuuta 2009

Ukkosen jälkeinen raikkaus. Ah.

Ukkonen oli päällä ja mun suurin huoli oli koiran lenkitys. Se, ja varsinkaan minä, ei tykkää sateesta ja lenkkeilystä. Se raahautuu mukana viimeisillä voimillaa kun sade alkaa piiskata maata. Silti mun takaraivo huusi että on pakko mennä sen kanssa vielä tänään lenkille. Onneksi sade loppui siinä seitsemän maissa. Kävellessämme harjulla näky oli jotenkin pysäyttävä. Toisella puolella taivas oli musta ja täynnä raskaita pilviä. Toiseen suuntaan katsoessani näin kirkastuvan taivaan. Hengitin raikasta ilmaa ja olin onnellinen nykyhetkestä. Olin haaveillut jo alkukesästä KappAhlin pantteripaidasta. Sillon kyllä pidätteli paidan leveys ja hinta. Tietenkin. Nyt kun jopa alevaatteet olivat 50 % alennuksessa, ei mikään enää pidätellyt. Nappasin sen mukaani ihmetellen miksi kukaan muu ei ole tahtonut murusta. No, onneksi ei ole. Miehen kommentti taisi olla jotakuinkin: "Se kertookin aika paljon jos kukaan ei oo sitä edes alennuksesta huolinut." Joo. Saattaa olla, mua ei kiinnosta.

0 kommenttia: