maanantai 4. tammikuuta 2010

Ja lisäksi..

Niiinpä niin. Kaiken sen lisäksi että olen oppinut arvostamaan simppeleitä juttuja olen myös oppinut arvostamaan mukavuutta. Mulle ei enää tulisi mieleenkään laittaa uuden vuoden yönä pieniä korkokenkiä jalkaani. Hrrrrr. Niissä niin harvoin on vuori. Siksi mulla olikin matkassa mukana mun feikkiuggini, harmaat sellaiset. Oon pitkään miettinyt, että tarvitsisin mustat. Halensilta oon katsellut pitkään eräitä yksilöitä ja nyt kävi niin, että klikkasin ne ostoskoriin. Mä uskon, että me saadaan oikein hyvä toveruus synnytettyä.Helppous, mukavuus ja yksinkertaisuus on ne sanat jotka toivoisin kattamaan vuotta 2010. En tahtoisi, että mä kärsisin vaatteitten takia. Se tarkoittaa tietenkin sitä, että en todellakaan aio änkeä mitään epämukavaa päälleni. Miksi niin pitäisi edes olla? Jos se ei tunnu hyvältä, se ei ole mua varten. Alkoi melkein jännittämään mitä tämä vuosi tuokaan tullessaan. Niin, ja tietenkin tämä blogi. Nyt on taas uusi draivi kirjoittamisessa. Mä todella toivon, että se kestää.

0 kommenttia: