maanantai 18. tammikuuta 2010

Mömmöt.

Mä en ole suuri erikoisten rasvojen kuluttaja, mulle riittää oikein hyvin perusputelit, en tarvitse heleyttävää enkä ruskettavaa. Käsirasvoja mulle on varmaan kymmenen, eikä mitään suosikkimerkkiä ole. Niitä ostelen sieltä ja täältä. Dermosilin on aina hyviä. Erisanin käsirasva sopii mulle, kun taas ko. tuotteen puhdistusemulsio kasvoille aiheutti jättimäisiä finnejä. Jännää. Todella jännää. Not.

Herbinan tuotteet on mulle uusia, mutta todellakin positiivisia yllätyksiä. Puhdistusemulsio on tehokas ja kerrankin tunnen että pesun jälkeen ihosta tulee jotenkin kivan mattainen. I like! Lisäksi tuotteet ovat suomalaisia ja aatteet ja ekologisuus on plussaa. Hiustuotteissakaan ei ole käytetty silikoneja. Seuraavaksi ajattelin kokeilla Herbinan naamarasvaa. Toivottavasti en pety!

Naamarasvana siis Dermot. Perusrasvat jotka sopivat mulle.

Samoin tässä sohvan vieressä on aina joku Dermon vartalovoi, sitä sitten läträilen suihkusta tullessani ja televisiota vahdatessani.

Ja pisteenä iin päälle yöpöydällä HELOSAN! Mahtavuutta. Huulille ja käsiin nukahtaessa pääsiassa. Haha, tosi hottia!

Ja ihan parasta on rötvätä miehen kylpytakissa sen ollessa pois kotoota. Se on pehmeä ja tuoksuu miehelle.

0 kommenttia: