torstai 21. tammikuuta 2010

Nahkabyysat. What!?

Mulle itselleni on aikaisemmin ollut sanomattakin selvää, etten ole innostunut oikeista nahkahousuista. En ajattele tätä mistään eettisistä tai ekologisista syistä, koska kumpaankaan ei ihan hirveesti ole syytä. Ekologisesti ei nahkaa tarvinne edes selittää, mutta eettisyyskin on musta nahan kanssa "hivenen" parammilla kantimilla kun turkisten.

Syy miksen ole ikinä pohtinut nahkahousuja on mun perse ja kroppa ihan noin niinkun muutenkin. Mutta lähinnä se takapuoli. Enkä tosiaan ole vielä löytänyt housuja jotka huutaisivat mun nimeä. Selected Femmellä kuitenkin oli aika ihkut pökät, joskin hyvin kalliit. Vajaa kolme sataa euroa taitavat kustantaa. Mua ei sinäänsä yllätä että nää oli just Selectediä, hyvin usein olen löytänyt kyseiseltä merkiltä ihania, ihania vaatteita. Toi himmeä kiilto mikä noissa housuissa on, saa sydämen lyömään kerran tai pari useammin. I-ha-nat. Yhet mulle pliis.


Eikä noi kengätkään oo muuten varsinaisesti rumat.

0 kommenttia: