torstai 7. tammikuuta 2010

Sequins!

Sequins please! Mä olen kavereiden, tai ainakin parhaan niistä, huvitukseksi rakastunut yltiöpäisesti paljetteihin. En hopeisiin, en punaisiin vaan lähinnä mustiin, sininenkään ei ole paha ja ehkä tulevaisuudessa mä käyttäisin niitä kaikissa sateenkaaren väreissä. Mulla, kuten monella bloggerilla, on baskeri, paita, mekko, boleri ja ainakin huivi nyt ensialkuun paljettipäällysteisiä. Vaan yksi aiheuttaa mulle suurta päävaivaa, nimittäin paljettileggingsit.

Kerran jo luulin tilanneeni sellaiset eBaysta, mutta järkytyksekseni ne olivatkin feikit, siis sellasia muovipaljetteja jotka oli siinä pinnassa "kiinni". Sen jälkeen oon miettinyt ja pohtinut, että mitä mun pitäisi tehdä. Tilaanko ne kunnon paljettiset pöksyt vai en. Suuri dilemma on tietenkin miten mä ne yhdistäisin kivasti. Mitä mä niiden kanssa pistäisin, mustan hamosen ja jonkun yksinkertaisen paidan? Yksivärisen, mieluiten mustan, mekon tai tunikan? Miksi musta tuntuu että kaikki muut osaa paitsi mä itse.Kuvat eBay, myyjä nimimerkillä starstyles123

0 kommenttia: